ساخت تیزر تبلیغاتی

تبلیغات به روش های مختلفی طراحی و تولید می شود. یکی از این روش ها ساخت تیزر تبلیغاتی و ساخت کلیپ تبلیغاتی برای ارائه محصولات و خدمات می باشد.

صاحبان مشاغل و آژانس های تبلیغاتی همیشه به دنبال بهترین راه ها برای تبلیغ موثر محصولات و خدمات خود و تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان واقعی هستند.

در واقع تیزرها تبلیغاتی تلفیقی از هنر و تبلیغات هستند. بنابراین وقتی خلاقانه ساخته شوند و معنا، مفهوم و پیام را به بهترین نحو به مخاطب منتقل کنند، اثربخشی آنها بسیار بالاست.

ساخت تیزر تبلیغاتی روشی است که در دنیای مدرن تبلیغات برای ارائه محصول یا خدمات استفاده می شود.

ماهیت تیزر به گونه ای است که مخاطب در ابتدا متوجه نمی شود که در تیزر چه اتفاقی خواهد افتاد و کنجکاوی او را برمی انگیزد، در واقع مشارکت مخاطب را در تیزر افزایش می دهد و در نهایت زمانی که مخاطب از آنچه قرار بوده آگاه می شود.

درست مثل حل کردن یک نوع پازل، اثر تیزر در ذهن او برای مدت طولانی می ماند. بنابراین اگر یک تیزر خلاقانه طراحی و ساخته شود، می تواند تاثیر زیادی بر روی مخاطب بگذارد.

تیزر تبلیغاتی

ساخت تیزر تبلیغاتی

تیزر به دلیل ماهیت خود و توضیحاتی که در بالا داده شد، هنگامی که به روشی حرفه ای ساخته می شود، یکی از بهترین راه ها برای برقراری ارتباط با مشتری و همچنین ایجاد انگیزه و تشویق آنها به خرید یا استفاده از خدمات تجاری است.

تیزرهای تبلیغاتی زیرمجموعه ای از تبلیغات در رسانه ها هستند.

البته نمونه های دیگری از محتوای ویدئویی تبلیغاتی نیز وجود دارد که معمولا در دسته فیلم ها و کلیپ های تبلیغاتی قرار می گیرند و با تیزرهای تبلیغاتی متفاوت هستند. این ها مستقیماً برای آشنایی تجاری و توضیحات لازم به مشتریان استفاده می شود.

انواع تیزر تبلیغاتی

تیزر بعدها به یک ابزار مهم در صنعت تبلیغات (صوتی، ویدیویی، متنی) تبدیل شد. در واقع، از آن برای تبلیغ محصولات و خدمات مختلف و نه فقط سالن های سینما استفاده کردند.

شما می توانید با نمایش یک آگهی ویدیویی کوتاه یا تصویر بنر یا حتی خبری از بیننده سوال بپرسید و نظر او را بدانید.

اما در ویدیوهای بعدی یا تبلیغات بنری، این قطعه پازل گم شده را در قالب تبلیغاتی متفاوت تکمیل کنید، که به آن تیزینگ می گویند.

امروزه می توانید نمونه هایی از آن را در ویدیوها یا تبلیغات بنری مشاهده کنید.

به عنوان مثال، “فقط یه ایرونی میدونه!” برای محصولات اسنوا یا “دیگه زنگ نزن!” برای برند اسنپ فود در بیلبوردهایشان بدون هیچ حرف دیگری یا حتی بدون استفاده از لوگو یا آدرس این برندها، نمونه هایی از عملیات تیزینگ هستند.

1. تیز تبلیغاتی رئال

تیزر تبلیغاتی رئال

تیزر رئال به تیزری گفته می شود که طبق فیلمنامه ای از پیش نوشته شده در محیطی واقعی مانند لوکیشن خانه، مغازه، پارک، خیابان، رستوران، دانشگاه و … با همکاری بازیگران، فیلمبرداری می شود.

البته در تیز های رئال بازیگر همیشه حضور ندارد. به عنوان مثال، برای ساخت یک تیزر تبلیغاتی رئال از خط تولید یک کارخانه، می توانید یک کلیپ واقعی هیجان انگیز با تجهیزات عکاسی زمینی و هوایی بگیرید.

2. تیزر تبلیغاتی انیمیشنی

تیزر تبلیغاتی انیمیشنی

تیزرهای انیمیشنی به دو مدل دو بعدی و سه بعدی تقسیم می شوند.

تیزرهای سه بعدی انیمیشنی گرانتر هستند و بیشتر از دو بعدی طول می کشند و معمولا جذابیت بیشتری دارند. اما این بدان معنا نیست که تیزرهای دو بعدی جذابیت ندارند.

استفاده از تیزرهای انیمیشنی بیشتر در شبکه های تلویزیونی است.

3. تیزر موشن گرافیک

تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک

تیزرهای موشن گرافیک نیز در دو مدل تیزر های دو بعدی و سه بعدی ساخته می شوند که نسبت به تیزر های انیمیشنی ارزانتر بوده و در زمان سریعتری ساخته می شوند.

تیزرهایی با گرافیک متحرک بیشتر در فضای مجازی مورد استفاده قرار می گیرند یا در کنفرانس ها، جلسات و کنفرانس ها پخش می شوند.

4. تیزر استاپ موشن

از هنر استاپ موشن می توان در زمینه تیزرهای تبلیغاتی نیز استفاده کرد و تیزرهای جذابی خلق کرد. استاپ موشن شامل تعداد زیادی عکس از فرآیندی است که می خواهیم با آن یک ویدیو بسازیم.

اجسام در هر فریم تکان می‌خورند و عکاسی انجام می‌شود و در نهایت در جدول ویرایش عکس، عکس‌ها به هم چسبانده می‌شوند و با ترکیب افکت‌های گرافیکی یک کلیپ استاپ موشن حرفه ای ساخته می‌شود.

5. تیزرهای تلفیقی

می توان گفت که تیزرهای ترکیبی یا تلفیقی جذاب ترین نوع تبلیغات است. زیرا در این تیزرها از ترکیبی از شات های واقعی و جلوه های ویژه کامپیوتری و جلوه های انیمیشنی استفاده می شود.

معمولا این تیزرها به دلیل این فضا محبوبیت بیشتری دارند اما شرکت هایی که می خواهند تیزر تبلیغاتی تلفیقی سفارش دهند باید بدانند که هزینه و زمان این کلیپ ها پایین نیست.

در لوگووین به لطف سابقه درخشان و حرفه ای این تیم حرفه ای در ساخت تیزرهای تبلیغاتی، خوشبختانه نمونه کارهای بسیار حرفه ای در این زمینه دارد.

آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی

آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی

آیا تا به حال قصد داشته اید که یک تیزر تبلیغاتی بسازید؟ با این حال، محتوای ویدیویی را می توان به روش های مختلفی استفاده کرد، از رسانه های اجتماعی و تبلیغات گرفته تا ایمیل ها و سایت های بازاریابی.

چه بخواهید تیزرهای تبلیغاتی میلیون دلاری برای بزرگترین شرکت های جهان بسازید یا در سطح پایین تری کار کنید، مهم نیست که چه نوع شرکتی را استخدام می کنید، بودجه یا دلیلی که برای ایجاد یک تیزر تبلیغاتی نیاز دارید.

زیرا هر تبلیغی از مرحله اولیه، ایده خام تا مرحله نهایی، تصویربرداری و پس از تولید، قالب یکسانی دارد.

در طول این مقاله نحوه ساخت تیزر تبلیغاتی با چند نرم افزار مختلف را به شما آموزش می دهیم. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا ببینید این روند چقدر ساده است.

آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی با افترافکت (After Effects)

آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی با افترافکت

استفاده از نرم افزار افترافکت بر خلاف کار آسان با آن، نتیجه حرفه ای خواهد داشت. با افتر افکت (After Effects)، علاوه بر اینکه می‌توانید از مزایای یک نرم‌افزار حرفه‌ای بهره ببرید.

البته اگر با پروژه آماده افتر افکت تیزر تبلیغاتی خود را بسازید، کار شما بسیار راحت تر خواهد شد. پروژه های آماده تیزر تبلیغاتی یکی از خدمات ویژه قابل استفاده در نرم افزار افترافکت می باشد.

در هر زمینه کاری، از ساخت تیزرهای عاشقانه، عروسی و ولنتاین گرفته تا تیزرهای ورزشی و انواع کسب و کار در سایت GFX دانلود، می توانید پروژه افتر افکت تیزر تبلیغاتی خود را دانلود کرده و از آموزش ها برای پیاده سازی آسان تصاویر، عکس ها و ایده های خود استفاده کنید.

در واقع اگرچه نیازی به مطالعه و صرف وقت برای ساخت قالب تیزر در نرم افزار افتر افکت ندارید، اما می توانید از تمام شگفتی ها و طلسم ها و البته تنوع این نرم افزار استفاده کنید. شما یک تیزر ساز حرفه ای خواهید شد.

دانلود پروژه های آماده افتر افکت تیز تبلیغاتی

پروژه های آماده ی افتر افکت در واقع فایل های پروژه متحرک هستند که به عنوان عناصر قابل تعویض طراحی شده اند. قالب های باکیفیت موجود در وب سایت باک توسط انیماتورهای حرفه ای ساخته شده و برای افرادی مناسب است که تجربه کافی از نرم افزار افتر افکت را ندارند.

در واقع استفاده از انواع پروژه های آماده افترافکت باعث صرفه جویی در زمان می شود، زیرا اگر می خواهید بدون استفاده از پروژه های آماده افترافکت یک تیزر تبلیغاتی بسازید، باید از چندین متخصص در این زمینه کمک بگیرید و هزینه های زیادی صرف کنید.

نحوه استفاده از پروژه های افتر افکت
  1. پروژه خود را باز کنید و فایل هایی را که می خواهید اضافه کنید، به محیط نرم افزار وارد کنید.
  2. ترکیب های خود را در جایی که می خواهید تغییرات رخ دهد، قرار دهید.
  3. placeholder element را با عنصر خود جایگزین کنید.
  4. این کار را برای بقیه موارد تکرار کنید.
  5. اگر تمام اقدامات منحصر به فرد خود را به پروژه تکمیل شده After Effects اضافه کرده باشید، نتیجه ترکیب نهایی را دریافت کنید. تیزر یا ویدیوی شما آماده است.

آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی با فتوشاپ

آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی با فتوشاپ

احتمالاً می دانید که تصاویر متحرک بیشتر از تصاویر ثابت جلب توجه می کنند، شاید هزینه موشن گرافیک یا تیزرهای تبلیغاتی حرفه ای بالا باشد، اما کسب و کار شما به آنها نیاز دارد، در این بخش بد نیست به بنرها نگاهی کنید.

این بنرهای متحرک را می توان به راحتی طراحی کرد و در وب سایت ها یا شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت.

ساخت تیزر تبلیغاتی با فتوشاپ را می توان به راحتی از طریق ویدیو های یوتوب و آموزش های آپارات فرا گرفت.

با یادگیری از آنها می توانید چندین بنر یا تیزر در فتوشاپ در یک روز بسازید.

آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی

ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی

ساخت تیزر تبلیغاتی برای کسانی که در فضای مجازی کار می کنند، می تواند موضوع بسیار مفیدی باشد. اینستاگرام یکی از پرکاربردترین اپلیکیشن ها در حال حاضر است که بسیاری از افراد از آن به عنوان پلتفرمی برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده می کنند.

اگر شما هم از این استفاده می کنید، گروهی هستید یا می خواهید به آن بپیوندید، برای داشتن یک صفحه خوب باید ترفندهای مختلفی را یاد بگیرید.

در سایت آموزشی لوگووین با شما هستیم تا این ترفندهای متفاوت و کاربردی را به شما آموزش دهیم. یکی از این ترفندها ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی موبایل است.

اپلیکیشن های ساخت تیزر تبلیغاتی

1. اپلیکیشن MoShow:

اپلیکیشن MoShow

اولین قدم برای کار با این اپلیکیشن دانلود آن از گوگل پلی است. پس از ورود به برنامه گزینه ساخت موشا یا make a moshow را مشاهده خواهید کرد.

باید روی این گزینه کلیک کنید و سپس عکس های مورد نظر خود را از گالری خود انتخاب کنید.

پس از انتخاب عکس ها، تیزر شما با فرمت پیش فرض ساخته می شود که می توانید سایز آن را در قسمت تنظیمات تغییر دهید.

این قسمت برای پست ها یا استوری های اینستاگرام اندازه های مختلفی دارد که می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید.

2. اپلیکیشن Boosted:

اپلیکیشن Boosted

پس از انتخاب یک موضوع تجاری به صفحه اصلی برنامه به نام Create Video هدایت می شوید که در آنجا به چندین گزینه از جمله قالب های ویدئویی آماده در دسته بندی های مختلف دسترسی خواهید داشت.

اولین گزینه در این صفحه “Start from scratch” است که به شما امکان می دهد تیزرهای تبلیغاتی را از صفر بسازید.

البته با توجه به اینکه اکثر کاربران برای استفاده از قالب های آماده و صرفه جویی در وقت به اپلیکیشن Boosted مراجعه می کنند، این گزینه کمتر مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

با اسکرول در میان گزینه‌های صفحه اصلی، عناوینی را برای تبلیغ نام تجاری، تبلیغات مزایده‌های محصول، ایجاد نظرسنجی یا پرسیدن سؤال از مشتریان پیدا خواهید کرد.

تمامی این پارامترها چارچوب و ساختار یکسانی را در اختیار کاربر قرار می دهند و تنها عناصر پیش فرض استفاده شده در آن ها متفاوت هستند.

هنگام انتخاب هر یک از این موارد، ابتدا باید پس زمینه مرتبط با عنصر خود را انتخاب کنید و سپس مکان آیتم ها را با توجه به نوع برنامه تغییر دهید.

اما باز هم توصیه می شود از این قسمت صرف نظر کنید و از قالب های آماده ای که نیاز به تلاش کمتری برای دریافت خروجی ویدیو دارند استفاده کنید.

سوالات متداول

هزینه ساخت تیزر تبلیغاتی چقدر است؟

هزینه ساخت تیزر تبلیغاتی با توجه به نوع تیزر و همچنین فیلمنامه ای که برای آن نوشته شده تعیین می شود و مراحل مربوطه به صورت حضوری بررسی و نظرات کارشناسان انجام می شود.

برای دریافت آن می توانید با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس بگیرید. البته باید در نظر داشت که ساخت تیزر تبلیغاتی برای آثار رئال، انیمیشن و تلفیقی متفاوت است و بستگی به نوع تیزر درخواستی دارد.

چرا تیم لوگووین را برای سفارش پروژه خود انتخاب می کنید؟

ساخت یک تیزر خوب امروزه یکی از مهم ترین استراتژی های شرکت ها و موسسات موفق است.

یک تیزر تبلیغاتی در صورتی که بر اساس اصول و قواعد تولید تیزر ساخته شود و با شناخت کافی مخاطب همراه باشد، بدون شک در پیشبرد اهداف صاحب کالا یا خدمات تاثیر بسزایی خواهد داشت.

چگونه در لوگووین تیزر تبلیغاتی حرفه ای می سازیم؟

قبل از اینکه تصمیم بگیرید تیزر خود را در تلویزیون یا اینترنت و شبکه های اجتماعی پخش کنید، مهم است که تصمیم بگیرید چگونه تبلیغات خود را خلق کنید.

در حال حاضر چنین خدمات تبلیغاتی توسط بسیاری از شرکت ها و موسسات به متقاضیان ارائه می شود. اما در فوکوس فوری ما کمی متفاوت از دیگران عمل می کنیم.

ما هرگز نمونه کار معمولی تحویل نمی دهیم! تیم خلاق لوگووین همیشه به دنبال تجربیات جدید و جزئیات کوچک این صنعت عظیم است.

ما از ارائه پروژه های کوچک خوشحالیم و به انجام پروژه های بزرگ افتخار می کنیم.

ما همیشه سعی می کنیم از ابتدا تا انتها با دیدی بازتر و با علم به اینکه کارفرما در ارائه پروژه خود به ما اعتماد کرده است، تصوری خوشایند برای مشتریان خود ایجاد کنیم.

آیا مراحل ایده پردازی برای پروژه من توسط طراحان لوگووین انجام می شود؟

ایده ساخت تیزر تبلیغاتی یکی از اولویت های بسته تبلیغاتی لوگووین است. به طوری که گروهی از نویسندگان پس از تایید طرح مورد نظر، همراه با سلیقه و نظر مشتری، سناریوی مورد نظر را در زمان مشخص و با بهترین کیفیت ارائه می دهد.

ایده های مشتری نیز مورد توجه و بررسی کیفی و کمی قرار می گیرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.