ادمین اینستاگرام

همه ما پربازدیدترین صفحات را در اینستاگرام دیده ایم. صفحاتی که هر روز به تعداد فالوورهای آن ها چندین برابر می شود و تعامل آنها با مخاطبان خود شگفت انگیز است. راز رشد این صفحات چیست؟

بله، درست حدس زدید! ادمین اینستاگرام یک چراغ جادوی غول پیکر در پشت صحنه است!

ادمین اینستاگرام

استخدام ادمین اینستاگرام غیرحضوری

یک صفحه اینستاگرام ( instagram ) موفق نیاز به توسعه یک استراتژی تولید محتوای مناسب دارد تا بتواند محتوایی با کیفیت و البته جذاب تولید کند. البته یک نکته مهم! فردی با عنوان ادمین نمی تواند از عهده حجم مسئولیت های مدیریت صفحه اینستاگرام برآید.

خب الان مشکل کجاست؟ جای خالی یک تیم حرفه ای و متخصص در مدیریت پیج اینستاگرام شما در میان مجموعه شما احساس خواهد شد.

تیم لوگووین راه حلی است که با تیم مجرب و متخصص خود که برای جذب فالوورهای هدفمند برای شما تلاش می کنند، سایر نیازهای شما را در مدیریت اینستاگرام برطرف می کند!

اینستاگرام 

اینستاگرام

اساسا اینستاگرام یک برنامه شبکه اجتماعی است که به کاربران اجازه می دهد عکس ها و فیلم ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

این برنامه را می توان به صورت رایگان از فروشگاه های برنامه معمولی بارگیری کرد و در تلفن های هوشمند بسیاری از جوانان (و مسن تر!) جای می گیرد.

این شرکت توسط کوین سیستروم و مایک کریگر، هر دو فارغ التحصیل دانشگاه استنفورد، در سال 2010 تاسیس شد و اکنون حدود 200 میلیون کاربر دارد.

فیس بوک، غول رسانه های اجتماعی، این شرکت را در سال 2012 خریداری کرد.

در حالی که فرض اصلی آن اشتراک گذاری عکس است، محبوبیت سایت به دلیل ویژگی های ویرایش تصویر آن است.

هنگامی که کاربر یک عکس می گیرد، فیلترهای اینستاگرام  ده ها مورد از آنها می توانند تصاویر را به گونه ای تغییر دهند که شبیه چاپ های پولاروید قدیمی است.

این برنامه به شما امکان می دهد پروفایل های شخصی ایجاد کنید، اما همچنین می تواند به پروفایل های رسانه های اجتماعی موجود مانند فیس بوک و توییتر متصل شود، به این معنی که کاربران می توانند عکس های خود را در پلتفرم های مختلف به اشتراک بگذارند.

درخواست ادمین پیج در لوگووین

در صورتی که قصد استخدام ادمین اینستاگرام غیرحضوری و دورکاری دارید، تیم حرفه ای لوگووین بهترین گزینه است.

استخدام ادمین اینستاگرام غیرحضوری

در زیر برخی از مزایای تیم ادمین اینستاگرام لوگووین را مورد بررسی قرار می دهیم.

  • تولید محتوای حرفه ای و با کیفیت برای اساس تقویم محتوایی
  • رشد فالوور های فعال در پیج
  • افزایش تعامل مخاطبان را با صفحه اینستاگرام شما
  • برندینگ پیج شما
  • به صورت حرفه ای در اینستاگرام برای محصولات و خدمات در صفحاتی که متناسب با کسب و کار شما هستند تبلیغ می کنید
  • طراحی گرافیکی خاص و منحصر به فرد برای پیام به محصولات و خدمات برند
  • استفاده صحیح و حرفه ای از هشتگ ها و برنده شدن پیام مورد نظر در هشتگ های برتر و اکسپلورر
  • بهترین زمان برای ارسال پست را مشخص کنید
  • پاسخ صحیح به نظرات و ارجاعات
  • طراحی منظم و تاریخچه دانلود
  • پاسخگویی مناسب و به موقع
  • آنالیز صفحات رقیب و ایجاد و اجرای ویژه صفحاتی که به رشد سریعتر صفحه کمک می کند
  • و به طور کلی مدیریت یکپارچه پیج اینستاگرام همه اینها در مجموعه ادمین های حرفه ای لوگووین ارائه شده است.
حتما در winon بخوانید :  هویت بصری

افزایش ادمین اینستاگرام و فروش پیج

افزایش فروش پیج با استخدام ادمین اینستاگرام

ما در لوگووین با آموزش حرفه ای ادمین اینستاگرام و البته کنترل فعالیت های اداری خود صادقانه با مخاطبان هدف شما ارتباط برقرار کرده و آن ها را به مشتریان هدف صفحات تبدیل کنیم.

پس از درگیر کردن مخاطبان در صفحه در فرآیند اعتمادسازی که هنگام ایجاد محتوای صفحه انجام می شود، در صورتی که مخاطب به محصول یا خدمات ارائه شده توسط شما نیاز داشته باشد، صفحه شما به عنوان گزینه ای پررنگ در ذهن او نوشته می شود و در نهایت ما با احتمال خرید بالایی روبرو هستند

توجه به این نکته ضروری است که فعالیت های ادمین اینستاگرام در ارتباط با مخاطبان باید نسبتاً مستمر باشد.

همچنین باید با هر مخاطبی با توجه به تیپ شخصیتی آن و سایر مواردی که در مطالعه مخاطب اهمیت دارد، رفتار کرد. مثلا لحن و ادبیات صحبت مستقیم هنگام اعزام دانش آموز دبیرستانی با کارمندی خیلی فرق دارد!

ادمین اینستاگرام چه وظایفی دارد؟

ادمین اینستاگرام چه وظایفی دارد؟

اگر می خواهید در اینستاگرام کار کنید و به یکی از محبوب ترین پیج تبدیل شوید، باید اصول خاصی را رعایت کنید.

در زیر برخی از مهمترین اصول را فهرست کرده و بر اساس آنها توضیح می دهیم تا متوجه شوید ادمین اینستاگرام برای کسب درآمد در پیج خود چه چیزهایی باید بدانند.

1. انتشار پست و استوری طبق تایم تیبل تعیین شده

انتشار پست و استوری طبق تایم تیبل تعیین شده

در ابتدا ملاک فقط انتشار بود! اما امروزه تاریخ و زمان انتشار نیز یکی از مهم ترین بخش هایی است که یک ادمین اینستاگرام برای تسلط و انتشار منظم محتوا به آن نیاز دارد.

شما باید موضوع صفحه خود را کاملاً درک کنید و سپس زمانی را پیدا کنید که بیشتر مخاطبان شما به طور همزمان برای انتشار محتوا آنلاین می شوند. این یکی از مهمترین وظایف یک ادمین اینستاگرام است و باید به طور مرتب آن را انجام دهد.

2. تولید محتوای حرفه ای

تولید محتوای حرفه ای

یکی دیگر از مواردی که یک ادمین اینستاگرام باید انجام دهد این است که در تولید محتوا حرفه ای باشد. برای موفقیت یک صفحه، باید محتوای منحصر به فرد داشته باشد.

محتوای منحصر به فرد به معنای محتوایی است که توسط یک ادمین خلق و منتشر شده است و کپی از پیج های دیگر نیست.

شما باید بهترین محتوا را برای موضوع پست خود ایجاد کنید. محتوایی که شامل جملات، عکس‌ها یا ویدیوهای جذابی است که برای اکثر مردم ارزشمند است.

3. افزایش فالوور پیج

افزایش فالوور پیج

امروزه خرید و فروش فالوور فیک رایج شده است و افراد زیادی از این فالوورها استفاده می کنند. این افراد نمی دانند که این فالوورها آنها فقط نمایشی هستند و کاری انجام نمی دهند.

شما باید به فکر راه هایی برای به دست آوردن فالوورهای واقعی و فعال باشید. اگر اصول تولید محتوا را یاد گرفته اید و با قوانین پست گذاری و انتشار استوری در اینستاگرام آشنا هستید، می توانید فالوورهای واقعی خود را افزایش دهید.

حتما در winon بخوانید :  متن

یکی از مهمترین وظایف ادمین اینستاگرام افزایش فالوور است.

بنابراین اگر به فکر استخدام ادمین اینستاگرام غیرحضوری هستید، در اولین فرصت با روابط عمومی آژانس لوگووین تماس بگیرید.

4. امنیت پیج

امنیت پیج

یکی دیگر از وظایف ادمین اینستاگرام کمک به حفظ امنیت پیج و کاربران آن است. می توان این کار را به افراد ماهر در این زمینه سپرد.

برای اطمینان از ایمنی کاربران، او باید کارهای مختلفی انجام دهد. به عنوان مثال، اگر او یک پست جنجالی منتشر کرد که در آن کاربران یکدیگر را تهدید کردند یا چیزی شبیه به آن، بهتر است ادمین مداخله کند یا نظرات آنها را حذف کند یا کاری برای حفظ امنیت فالوورهای پیج انجام دهد تا فالوورهای پیج کاهش نیابد.

5. افزایش لایک و ویو پست ها و استوری ها

افزایش لایک و ویو پست ها و استوری ها

مهم نیست چقدر فالوور دارید، اگر کامنت و لایک نداشته باشید، پیج شما ارزش را نخواهد داشت. اگر محتوای جذابی خلق می کنید، می توانید آمار کامنت، سیو و لایک پست های خود را افزایش دهید.

سعی کنید در پیج خود، کاربران را به چالش ایجاد کنید. به این ترتیب می توانید تعداد لایک ها و کامنت های خود را افزایش دهید و کم کم راه های کسب درآمد را برای خود کشف کنید.

امروزه تبلیغات مدیران اینستاگرام به میزان قابل توجهی افزایش یافته است و اگر صفحه ای موثر با لایک و کامنت زیاد داشته باشید، افراد زیادی برای تبلیغات به شما مراجعه می کنند.

6. آشنایی با برنامه های گرافیکی

از جمله وظایف ادمین اینستاگرام آشنایی وی با نرم افزارهای گرافیکی و کارهایی همچون طراحی لوگو ,طراحی پست و… است.

از آنجایی که اینستاگرام بیشتر به فیلم‌ها و عکس‌ها اهمیت می‌دهد، یک ادمین اینستاگرام باید بتواند به خوبی با نرم‌افزارهای ویرایش ویدیو و عکس کار کند تا بتواند عکس‌ها و ویدیوهای جذابی ایجاد کند.

آشنایی با برنامه های گرافیکی

نرم افزارهایی مانند Photoshop، Premier و After Effects یکی از مهم ترین برنامه هایی است که یک مدیر اینستاگرام باید یاد بگیرد.

7. خلاقیت در تولید محتوا

هرگز فراموش نکنید که درست است که تولید محتوا یکی از وظایف یک مدیر اینستاگرام است، اما محتوای ارزشمندی است که تکراری نیست و مدیر در انتشار آن خلاقیت دارد.

به عنوان مثال، فرض کنید محتوایی را در مورد یک موضوع جالب ایجاد و منتشر می کنید. اگرچه مطالب قبلی جالب بود، اما پست بعدی شما باید در مورد مطالب دیگری باشد.

خلاقیت در تولید محتوا

در غیر این صورت مخاطب از تکرار محتوای صفحه شما خسته خواهد شد. سعی کنید همیشه به روش های مختلف محتوای جذاب ایجاد کنید و در اختیار کاربران قرار دهید.

8. استفاده از هشتگ های مناسب

استفاده از هشتگ های مناسب می تواند به افزایش تعداد فالوورهای پیج و همچنین افزایش تعداد کامنت ها و لایک ها کمک کند. شما باید هشتگ های مناسب برای هر پست یا استوری پیدا کنید.

حتما در winon بخوانید :  برنامه نویسی

استفاده از هشتگ های مناسب

از طریق این هشتگ ها مخاطبان شما را پیدا کرده و وارد پیج شما می شوند. بنابراین تا حد امکان از هشتگ های مناسب استفاده کنید و آنها را در هر پست خود قرار دهید تا بتوانید موفق شوید و صفحه شما به یکی از بهترین صفحات تبدیل شود. این یکی از مهمترین وظایف یک ادمین اینستاگرام است.

9. پاسخگویی به موقع به دایرکت های پیج

دایرکت اینستاگرام یک ویژگی چت خصوصی است تا بتوانیم مستقیماً با مخاطبین خود صحبت کنیم.

اگر اینستاگرام محل کسب و کار شماست و از آن در فروش استفاده می کنید، دایرکت شما نقش ارتباط شفاهی حضوری را در فروش حضوری ایفا می کند. اکنون، وقتی مشتری از شما سوالی می پرسد، انتظار پاسخ سریع را دارد و این یک انتظار منطقی است.

پاسخ سریع مشتری به نفع کسب و کار شما. پس باید در اسرع وقت اصول پاسخگویی سریع در اینستاگرام را بیاموزید.

شرکت هایی که می خواهند تعداد مشترکین خود را افزایش دهند و مخاطبان قبلی را حفظ کنند. آنها نباید اهمیت واکنش سریع را نادیده بگیرند.

بنابراین مراقب دستورالعمل های خود باشید.

سوالات متداول کاربران و مشتریان گرامی

در این بخش به پرسش و پاسخ و حل اشکالات و سوالات شما عزیزان می پردازیم.

مراحل استخدام ادمین اینستاگرام غیرحضوری چگونه است؟

مراحل استخدام ادمین اینستاگرام غیرحضوری

برای این کار ابتدا به سایت مراجعه کنید و توضیحات خدمات و تعرفه ها را مشاهده کنید و سپس با پشتیبانی شبانه روزی ما تماس بگیرید.

هزینه مدیریت یک پیج اینستاگرام چقدر است؟

هزینه بسته به خدمات مورد نیاز شما متفاوت است. تعرفه تحت تأثیر مواردی مانند تعداد پست ها و استوری، تعداد ادمین ها، مشاوره و خدمات ویژه است. توضیحات کامل این سرویس در وب سایت موجود است.

میزان جذب فالوور در ماه چقدر است؟

این عدد به پارامترهایی مانند تعداد مخاطبین مورد نظر شما، بسته انتخابی و … بستگی دارد.

برای اطلاعات بیشتر و آنالیز پیج خود می توانید با مشاورین لوگووین تماس بگیرید.

افزایش فالوورهای پیج چگونه است؟

اولین چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که هیچ غول چراغ جادویی برای افزایش فالوورهای پیج شما وجود ندارد!

اگر می خواهید تعداد فالوورهای خود را در یک شب بدون انجام کارهای لازم و بدون فراهم کردن زیرساخت های مناسب افزایش دهید، تنها راه شما استفاده از فالوورهای جعلی و فیک است که به هیچ وجه جزو خدمات ما نیست.

فالوورهای فیک اولین عامل آسیب زنی به پیج شماست.

حقوق ادمین اینستاگرام چقد است؟

عوامل متعددی بر حقوق ادمین پیج اینستاگرام تأثیر می گذارد. هزینه تقریبی یک ادمین اینستاگرام به تعداد کارها و نوع پیج بستگی دارد. رنج قیمت حقوق ادمین پیج از 700000 تومان شروع می شود و بسته به نوع فعالیت پیج به 5 میلیون نیز می رسد.

از دیگر عواملی که بر میزان حقوق یک مدیر تأثیر می گذارد می توان به موقعیت جغرافیایی، نوع فعالیت صفحه، کیفیت صفحه، ساعات کاری و … اشاره کرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.